perjantai 12. lokakuuta 2012

untill i die


tänää oli kaunis päivä. viimeset auringonsäteet pisteli mun poskipäitä, mun sormia paleli ja tänään mä olin onnelline. vuosi etenee. must tuntuu kauniilta. mun vatsanpohjaa kutittaa ja hihitän hysteerisesti, kaverit on ihania. must tuntuu, että nyt tulee hyvä viikonloppu. mä oon täynnä rakkautta, mä en pelkää, mua ei kiinnosta muitten mielipiteet, ota tai jätä. mä oon tällane, en aijo esittää. maailma on kaunis, nautitaan siitä. vaikka en siihe uskokkaa, on mahollista että maailmanloppu tulee tänä vuonna. voi olla etme kuollaan huomenna. mut mitä sitä liikoi miettimää. nautitaa siitä mitä on nyt ja mitä tulee,,.. ei siit tartte murehtii viel. anteeks pyytämine ja anteeksanto on tärkeitä. älkää olko katkerii. eläkää omaa elämää, ottakaa riskejä. voitte elää unelmaelämää jos teette siitä sellasta. teil o siivet seläs, lentäkää, eläkää. kaikki on mahollista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti